Günün Sözü

Büyü Büyüde Kitapların Yakıldığı, İnsanların Düşünceleriyle Suçlandığı, Türkiye'yi Sevmeyi Anlat Birilerine. Çünkü Birileri Bunu Hep Yanlış Anladı

Dienstag, 15. Mai 2007

Acı Hayat Şiirleri


AFFEDEMEM
Acilar ile biraktin bu kalbimi
Feryat ettirdin yuregime
Farkinda degildin ama seni gercekten sevmistim
En aci darbeyi vurupta gittin
Demek ki sende vefasizmissin senden beklemezdim
Elbet bir gun sende seveceksin
Mutlaka benli gunleri arayacaksin
En acisida sevdigim, beni bulamiyacaksin
Mezarima gelip affet beni diye haykiracaksin!!!
__________________


GÜLÜM

Benim derdim bana yeter birde sen wurma
Bahar gitti fırtınalar eser basımda
Gülüm gülüm yetmez ölüm ben ölürüm way
Etme gülüm gitme gülüm ben ölürüm way

Askın beni bir gül gibi soldurdu hergün
Yaralı bir ceylan gibi öldürdü hergün
Gülüm gülüm yetmez ölüm ben ölürüm way
Etme gülüm gitme gülüm ben ölürüm way

Yetmedimi sana gülüm bir kuru sewda
Ne wereyim sana gülüm al canım feda
Gülüm gülüm yetmez ölüm sawur külüm way
Etme gülüm gitme gülüm ben ölürüm way...


ANLAYACAKSIN


Karın yağdığını görünce
Kar tutan toprağı anlayacaksın
Toprakta bir karış karı görünce
Kar içinde yanan karı anlayacaksın

Allah kar gibi gökten yağınca
Karlar sıcak sıcak saçlarına değince
Başını önüne eğince
Benim bu şiirimi anlayacaksın

Bu adam o adam gelip gider
Senin ellerinde rüyam gelip gider
Her affın içinde bir intikam gelip gider
Bu şiirimi anlayınca beni anlayacaksın

Ben bu şiiri yazdım aşkın çeşidi
Öyle kar yağdı ki elim üşüdü
Ruhum seni düşününce ışıdı
Her şeyi beni anlayınca anlayacaksın..


ANIMSA

Tekrar cefa yolundasın anımsa
Verdiğin sözde durmadın sen anımsa
Mahşere dek sırdaşınım demiştin
Şimdi cefa sırdaşısın anımsa
Sen uykudasın
İşte karanlık gece
Beni ayık bırakmışsın anımsa
Bir dikenin düşmanları demiştin
Onunla gül gibi açtın anımsa
Ben eteğinden tutnca sen çekildin
Böyle yapıp yollara daldın anımsa
Kaç kere düştün sen tuttum ellerinden
Tekrar düşüp kayarsın sen anımsa

Keine Kommentare: